...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Wednesday, January 05, 2005

Perempuan dalam menangani cemburunya...

hehehe... tajuk cam gempak giler.... isi nya aku tak tahu la nak letak aper... tp semalam bila balik umah, keceriaan kembali berbunga bila semua dah kembali pada rutin kehidupan yang biasa... semua baru kembali dari bercuti, semua masih mode tahun baru, semangat baru...

ha.. sebut pasal semangat.. aku rasa tahun ni ader beberapa org antara kita ni yang bersemangat giler nak mempertingkatkan diri kepada satu tahap lagi = menjadi seorang yang bergelar "isteri"... muahahahaha... yer la.. sumer masing2 dah nak masuk 24.. esp org tu yg bakal memasuki usia tersebut tak sampai 2 bln jek lagi... sebelum 1st july 2005 dengar2 citer dia perlu ada sekurang-kurangnya salinan "surat nikah" utk ditunjukkan pada bos dia... supaya dia tak kena keje teruk lagi cam thn lepas.. huhuhuuhuh... sadis btol... good luck to you bebeh!

seorang lagi kawan aku nih... aku tak tahu la apa masalah dia.. rasa-rasanya dia ni tak pernah nak citer masalah dia kat aku... bak kata scully.. budak nih kalu ada masalah dia akan bercerita sambil gelak ketawa (tak tahu la tu masalah ke aper ker).. kalu citer pasal benda lawak lagi ler dier nyer ketawa tuh melampau2.. apa2pun kalu tadek dier kat umah tu sumer org rasa tak lengkap plaks.. cewwaaahhhh.. huhuhuhuh.. ok, berbalik pada budak nih.. tak tahu la dia ni btol2 'insap' ker atau nak sahut cabaran kitorang jek (yg pasti kesan sampingan minyak senyonyong dia tuh masih blom abih)... tapi kalu insap pon.. jgn ler teruih sampai putuskan semua hubungan (unless sumer hubungan tu mmg tak mungkin terjadi...) tapi bila dia kuar statement nak tunggu aku kawen dulu pehtu nak jadik madu aku tuh.. teruih aku terdiam... malaih nak cakap aper dah... muahahahhahaha.....

cik *** bomba! fuhh.. gelaran baru untuknya.. tapi ada hati nak berkasa**** ngan abg aku... huhuuh.. lantak ngko la.. kalu ko lelaki, abg aku tu pomwan.. aku tak kesah pon ko nak amik abg aku tu bini no 2 ko.. muahahahahhaah... (kurang sorang madu aku)

si memei nih ha plak.. tetiap ari tak abih2 ngan citer "seber" dier.. sian btol la kalu idop bergantung ngan org/benda lain.. sama la gak ngan keje... apa2 pon aku mengucapkan ko selamat sukses la dgn kesah seber ko tuh... jgn ler dok tilik sgt seber tuh sampai ko lupa yg ko pon dah nak masuk 24.. muahahahahahaa (penat si 'dia' itu menunggumuuuuuuuuuu)

yangggggggggggggggggg......... hehehe.. panggilan manja gituh... sonyap jo... tp sekali dia bersuara.... merdu jek rasa dunia ini... huhuhuhuhu... i miss your tea 'o' merdu!!!!

smalam sok mai umah.. melengkapkan lagi kroni kiter... huhuhuuh.. biaso lah ari rabu dia nih "half day".. huhuhu... kang lunch skali ek.. sesaper yg rasa nak lunch skali ngan kitorang kat "riverside" --> ada org tu baru tau psl tpt ni smalam.. huhuhuh... mai la join skali ek....

dan bila telah berkumpul 7 org dara pingintan ini.. ceewwwaaahhh... gamat ler rumah 4-12-4 itu... dasat... dasat.... tak terluah ngan kata-kata.....



-----------------------------------------------------------------------------------

"Cemburuku itu bukan melulu, cemburuku itu bersebab.....
Cemburuku itu kupendam, agar dia tidak menuduhku buta.....
Cemburuku itu satu tanda, aku sayang padanya....."