...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Wednesday, January 05, 2005

....dari aku

a'kum bebeh sume..hehehe..berjaya gak aku tulis nih...

lega sket rasanya skang...fikiran lapang compared to last few weeks...semalam dapat gather sumer balik...bes abes...tah2 mase tido pun aku senyum...hehehe...lagi satu hope tak lambat lagi nk wish Happy New Year utk sumer...Selamat Tahun Baru ye...

kalau pasal kerja...skang tatau lagi what next..sumenye uncertain..maklumle org baru mestila new way of 'ruling' kan...so tunggu jekla ape akan jadik pasni...utk masa yg ada nih aku rilek2 dulu..& settlekan kerja2 lain yg terbengkalai masa sibuk ari tuh...

kalau pasal personal...hmm..cam yg korang tgkla...hehehe...tahun baru plak tapi tkde azam baru..sumernye aku assume masih cam lama dan aku harap sume kekal camni utk sementara waktu pun jadikla...harap dpt masa bertenang baru bleh pk elok2...

wokeh...doa saya sentiasa bersama korang semua...doakan saya skali...ada benda aku tulis lagik...


...........................................................................
"setapak melangkah, dua langkah ingatan kanda kepada dinda.."
"adinda bersumpah jikalau kekanda tidak kembali, adinda akan menyusul kekanda, berpijak pada tanah yg sama, bernafas pada udara yg sama"
"layar berbelok-belok, sauh dibongkar di tempat tenang, yang pergi hati tak senang, yang tinggal hati tak elok"
"bile sampai waktu kita akan bersama jua......"