...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Tuesday, October 04, 2005

Selamat Berpuasa Semua!

Assalamualaikum wm..wbt..
Sahabat-sahabat saya,
Esok Ramadhan datang balik. Sekejap sangat rasanya.
Macam baru kelmarin Sembahyang Tarawih sama2 dekat rumah kita.

Tapi kalau ingat2 balik apa yang jadi between Ramadhan ni Ramadhan tahun lepas, barulah dapat rasa lamanya kan.
Banyak sangat benda yang jadi setahun ni. Sama ada involve saya directly or indirectly, begitu juga pada sahabat-sahabat saya. Moga semua yang dah terjadi, kalau baik, alhamdulillah, kalau buruk, kenalah kita muhasabah diri kita balik ok. Adalah mana2 yang tak kena tuh.

So, Selamat Puasa semua. Tahun ni tak tahu arrangement macam mana. Nak sembahyang terawih sama2 ke, nak sendiri2 ke, nak pergi masjid ke, pun tak sure lagi..tapi yang penting selagi boleh, sempatkan jugala yek, kerja tuh apala sangat, ramadhan pun setahun sekali je(cakap pada diri sendiri gak ni, ;), :P).

++Selamat Berpuasa, Selamat Berbuka Sama2, Selamat Sahur Sama2++


p/s. saja je letak gambar ni (tah, tetiba aku syahdu plak).dah lama kita sama-sama, maafkan saya untuk salah & silap yang saya dah buat selama ni.sorilah kalau ada orang yang termasuk dua kali. tapi ok apa. hehehe. pada yang sekali tuh, sorila kan, maksudnya tukang amik gambar la. sebab kamera ada dua kan..hehehehe..