...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Monday, June 09, 2008

xM?!!

memula aku igt nk tulis email je kat korang tapi ble kenangkan email tm takleh anymore digunakan utk tujuan2 bukan pekerjaan aku tulis kat sini jekla.

ok,tkleh tulis pjg2.byk nak cover ni.seb baik xm ptg besok. :D .biasela last minute kan.walaupun dh 7 hari cuti.hahah.tuh mmg perkara biase.korang pun tahu. tapi mmg jenuhla.kelakar pun ade.huhuhu.lama tk blaja n feel xm fever.takpe nnt yg ni cerita lagi lepas rabu sama ngan pengubahan cara hidup yg telah aku praktikkan sempena menyahut seruan kerajaan dan pak ungku aziz utk merubah cara hidup as golongan sederhana. :D .

anyway doakan aku ye. doa le blh jawab n lulus. and diketika kononnya nak rehat 10 mins yg dh jadi 1 jam setengah ni, cari2 mp3 sekali came across lagu ni. Spoon - Rindu Serindu-Rindunya.amatle jWg berkarat.mendayu and agak 'jelis' (pronounce as geli, sebab deqno kata aku sebut jelis tuh yg die rase geli..hehehe.). tapi sebab skrg kan aku suke geli2 ni so aku dedicate kat korang la ye lagu ni.tak lupa gak kat 'kakak' aku, siti (bilela die ni nak kesian kat aku ni, asik tolong saerah je, menci btol), adik siti merangkap adik aku misha omar and kakak terbaru, fasha sanda, hahahaha.
jenuh nak cari lirik la plak.takpela korang cari sendiri la.kalau nak lagu ni sms aku nnt aku email.kuikuikui.

nihla akibat bile studi last minute.aku pun tatau mane nak satu nk bace dulu.sampai atas katil pun ade. tapi smpt amik gmbr lg tuh.hahaha.

.

i
miss you all! aku nak smbg baca kununsnye.heheheh.
kem slm umah kita, uncle poriumini, AEB214, AFH1599, putra LRT & plaza pantai dengan ucapan see u when i see u!