...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Thursday, January 06, 2005

Semakin Rindu Semakin Sayang...

oraits.. setelah abih editing this blog's design, tiba masa nyeh untuk meletakkan posting sendiri... bak kata k ika, lets our blog become an informative blog not only to us, but also to our blog viewers.. eceh.. ter speaking plaks...
for today, tadek sebarang permasalahan yg berat utk dibincangkan kerana rasa-rasanya kepala aku ni cam dah berat sejak pagi tadi.. hehehe.. keje - so far so good.. busy 2 ari ngadap blog, tapi di awal thn baru workload tak berat sgt.. bak kata omputih "still in control " la... kehidupan seharian alHamdulillah masih berjalan lancar.. kesihatan ada terganggu sedikit but still can go to office.. macam biaso lah aku nih kan byk penyakit nyeh...
--------------------------------------------
hehehe.. kewujudan aku di blog ni atas nama 2 karakter, sbg admin dan sbg member.. so sori la to kroni2 lain kalu post aku ada sampai 2 jenih dlm sehari.. this one is my personal post for you all keyh....

--------------------------------------------
pesanan khas: kalu ada nak edit2 lagi next week plak la ek.. dah penat dah.... huhuhu...

--------------------------------------------
Ku pendamkan hasrat hati yang menyintaimu....
Kerana ku ragu untuk terus terang...
Bimbang aku bimbang jika kau tak sudi...
Oh tentu aku malu...
Bagaimana nanti harus ku hadapi....
Kenyataan.. harap kasih..
Tapi malang tiada balasan.. kecewa sedih...
Setiap kali aku tatap wajahmu...
Lidah ku kelu dan membeku...
Tetapi sinaran sepasang matamu...
Buat aku semakin rindu...
Semakin sayang... kepadamu...