...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Friday, October 10, 2008

D I A


Semalam saya jumpa ‘dia’…mmg tak disangka2…baru je terdetik di hati pagi semalam…tetiba mlmnya Allah dah temukan saya dengan ‘dia’…alhamdulillah.. …apa yg terlintas di hati kita, Allah Maha Mengetahui…segala puji bgMU Tuhan Yang Maha Esa Lagi Maha Pengasih….

Seronok bukan kepalang dapat jumpa ‘dia’…lama jugak kami tak berjumpa…hampir 4 thn…lepas salam ‘dia’….saya cubit2 tangan ‘dia’…..rindu betui… ‘dia’ pun agak terperanjat jumpa saya di situ…siapa sangka…pertemuan dua insan tanpa dirancang….subhanAllah…moga2 ukhwah berpanjangan hendaknya….

‘Dia’…dia’ masih sama macam dulu…penampilan…pakaian…gaya rambut…perwatakan….masih tak berubah…masih ‘dia’ yang saya kenai 10 thn lepas….apa yg berbeza….hanya…dia agak berisi sedikit…lebih chubby.. dan lebih kiut…comel comel….hehe…

Dan yang paling buat saya terharu semalam…’dia’ belanja saya makan…dan hantar saya balik….aduhhhhh luluh hati ni…tak sangka sampai begitu sekali sayangnya ‘dia’ pada saya…tu sebab saya pun sayang sangat bukan kat dia jer…tp kat semua kawan2 saya…moga2 kasih sayang kami ni berpanjangan dan di dalam redha Allah selalu…


Punyalah semangat semalam, balik2 umah jer…terus cite kat semua osmet2 terchenta….yang…. saya jumpa ‘dia’…dorang pun tak sangka…ye lah..dah lama benor kami tak jumpa ‘dia’…dorang tanya macam2 pasal dia…jadi saya pun bgtaulah apa yg saya tahu…apa2pun kami sama2 berharap dia akan terus bersemangat dan maju jaya dalam hidup ‘dia’…..

SIAPA DIA?

Dia ialah Normala Ithnin (kawan kiteorg dari MMU dulu)