...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Tuesday, January 27, 2009

Rindu nyeh nak balik kampung!

As'kum sume..

Ni kira posting ketiga aku in a row... rajin plak le aku ngapdet blog dua tiga menjak nih... takpe la kan tgh ada masa, apdet jek la..

Plan nk ke Beluran - Sandakan, Sabah - masih lagi blur2 lagi.. sume org blom jawab lagi e-mail aku kecuali zaza... aku kasik chance le sampai tgh bln depan.. aku pn tak abih diskas ngn sok lagi.. cikgu tuh sibuk btol la ngn aktiviti2 skulah dia.. takpe2 semangat waja cenggituh harus dikekalkan sampai bila2...

Topik cam baper masuk plak ngn content.. ok la aku masuk sket.. masuk minggu ni dh dekat 6 minggu tak balik kg... rasanya macam2 dah berlaku kat umah aku tuh maklum le nak wat kenduri kawen kan tak lama lagi... tak saba rasanya nak balik minggu nih... adik aku pn dah call byk kali tanya bila nak balik byk mende dia nak diskas ngan aku... kalu tak pk ada lantikan nak kena keluarkan surat seblm 1.2.2009 nih aku dah cuti dah esok sampai ari wilayah.. sabo jek la ek... oppss.. utk yg blom tahu.. kenduri yg aku maksudkan bkn kenduri kawen aku ek.. kenduri kawen abg n adik aku.. huhuh..

Dah tuko unit baru nih pening la sket.. dah le cam teraba2 sket sbb demarcation tak baper clear lagi.. pehtu kena wat kije yg bila tanya kat org ni buat cara lain, org tu buat cara lain tapi aceli nak kan output yg sama.. tu la cabaran aku kat unit baru ni nak develop process flow yg standard dan diikuti oleh sume org.. meh aku yg decide cara mana yg paling ok.. huhuhuh...bersabo jek la ek...

Ni lagu yg aku suka denga skang... lagu nih aku tujukan khas utk dak2 umah 4-12-4... semoga hajat dan harapan kita semua tahun ini dimakbulkan...

---------------------------------------------------------------
Aku dan Dirimu - Ari Lasso & Bunga Cinta Lestari

Tiba saatnya kita saling bicara...
Tentang perasaan yang kian menyiksa...
Tentang rindu yang menggebu...
Tentang cinta yang tak terungkap...

Sudah terlalu lama kita berdiam...
Tenggelam dalam gelisah yang tak terreda..
Memenuhi mimpi-mimpi... Malam kita...

Duhai cintaku... sayangku... lepaskanlah...
Perasaanmu... rindumu... seluruh cintamu...
Dan kini hanya... ada aku... dan dirimu...
Sesaat di keabadian...

Jika sewaktu bisa kita hentikan... Ohh....
Dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan...
Meleburkan semua batas...
Antara kau dan aku... kita

Duhai cintaku... sayangku... lepaskanlah...
Perasaanmu... rindumu... seluruh cintamu...
Dan kini hanya... ada aku... dan dirimu...
Sesaat di keabadian...

Duhai cintaku... sayangku... lepaskanlah...
Perasaanmu... rindumu... seluruh cintamu...
Duhai cintaku... (duhai cintaku) sayangku... (duhai sayangku.. ooh) lepaskanlah...
Perasaanmu... (perasaanmu) rindumu...
Seluruh cintamu...

Dan kini hanya... ada aku... dan dirimu...
Sesaat di keabadian... Ohh.....