...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Friday, January 07, 2005

jeng jeng jeng...

kisah2 sedeh untuk masa depan... hanya itulah yg mampu aku ungkapkan setelah membaca blog2 korang nih. yerlah.. semoga kesah kesah tuh dapat jadik panduan untuk menghadapi masa depan. meh aku citer plak, aku nih banyak gak nak citer memandangkan aku bukannye selalu dapat menekan keybord pc nih. Oleh kerana hari ni aku cuti, aku merajinkan diri aku berjalan ker CC kat umah aku nih, demi blog tercehnta nih.

Ari tuh masa aku first time register untuk blog nih, aku dah buat karangan panjang berjela dah. Ntah aperhal ntah, aku tertekan something wrong kot, memnde tuh sumer ilang. Agak tertekan jugak aku ketika itu. Rasa cam nak ku amuk satu CC nih. Tapi masih in control. Dah la CC nih kecik jer, kalau aku amuk mau jadik cam umah org kene tsumani tuh.. huhuhuh.

Aiyarrkkk.. ujan lak kat luar. Camner nak gih pasar mlm nih. Plan nyer nak gih pasar mlm lepas nih. Harap nyer ujan reda jap lagi. Aku senarnyer ade tetamu ari nih. Adik aku dtg melepak umah aku. sebenarnyer nak soh aku buatkan esei english dier. Aku kater 'jom gih CC, carik bahan yg ko nak tuh', tak yah ler aku sesusah kasik idea. Dan disebabkan adik kesayangan aku nak dtg ari nih, pon merajinkan diri aku kedai beli barang nak masak. kesian lak kat adik aku kang kebulur dok kat umah aku.

Dan esok aku kene gih keje dikala org lain sumer baru nak start the vacation of the week. aper nak buat, dah keje aku, nak wat guaner kan? Apapon, salute to this blog and for all my lovely, cute kroni. Akhir kata, sambutlah salam sayang aku yg jauh di Puchong nih... mmmuuaaahhhhhhsss!! wassalam

sokies