...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Tuesday, January 11, 2005

Pasti...

assalamu'alaikum pembuka bicara...

apa khabar semua sahabat kroniku?
insya-Allah sehat semuanya.. ameenn...

selesai sudah sesi 'editing' pada hari ini.. satu kepuasan... mungkin sbb dpt jumpa jam yg ada gamba kucing comei kot ;) hehe.. sehari selembar benang.. lama-lama menjadi kain... sehari sedikit touch up2, edit2.. lama-lama ceria la blog kronikiter ek.. huhuhu..

to k iena (edisi spesel one aaa) - sorry la sgt2 sbb tak invite akak awal2 lagi utk lawat2 blog kitorang ni.. ye la kan.. spt post2 saya sblm ni, byk lagi benda yg saya nak touch up2, edit2 sebenarnya, maka tiada kesempatan lagi untuk mengajak org lain utk ziarah unless org tu ternampak sendiri saya / ahli kroni lain tgh buat/edit blog nih.. saya mmg nak invite officially sumer org nanti bila sumer ahli kroni dah puas hati dgn design interface blog ni sumer.. so mintak maap ler byk2 ek... kiranya blog nih still under construction sebenarnya... nanti jemputan istimewa ke perasmian blog ni pasti akan menyusul utk akak dan akak2 yg lain.. jgn mare ek.. ;)

erms.. dengar2 ader org nak banjer kfc... nyumm nyummm.. anytime anywhere sis!!! ;)

dan buat semua pengunjung blog ni, thanks for all your support... kasi2 la apa2 komen kalu nak kasi.. hehehe.. org baru belajar la katakan..

-----------------------------------------------
sebentar tadi adikku ina miss call, spt biasa aku call la dia balik.. katanya dia dalam perjalanan ke tempat utk belajar kereta/motor.. hurmm my younger sister will taking the motorcycle & car license!! waa.. aku pon ader lesen kete jek.. dia siap amik dedua skali tuh.. tak aci sungguh.. huhuhuh... anyway.. good luck, sis! dah besar dah adik aku rupanya... she's 18 this year!! hurm.. rasa cam all my younger sis & bro tu cam kecik jek lagi.. but the fact is, they are big now!!! waaaa.. tak bley marah2 derang cam budak kecik lagi laa!!! (terasa cam dah tua la plaksssss :(( )

hurm.. next week dah nak sambut raya aidiladha... cam cepat jek masa berlalu... bahang raya aidilfitri masih terasa lagi sebenarnya... huhuhu...

-----------------------------------------------
kau hilang bila kutiba..
kau datang bila ku kecewa...
terasa diri dipersenda...
di mana berakhirnya nanti...
permainan sandiwaramu ini...
sesungguhnya aku.. tak mengerti....