...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Thursday, April 21, 2005

pening-pening lalat..

tanggal 12 rabiulawal 1426 hijrah (maulidul rasul tuh) bersamaan khamis 21 april 2005 (heppi besday leli), hari baik bulan baik nih.. aku ngan momay telah meronggeng kan diri kat time square. kuang..kuang..kuang.. aku telah mengambil kesempatan ini ( hari half day aku dan public holiday) mengajak momay pergi berjalan-jalan. bila laa lagi aku dapat kua ngan bebeh sekalian nih. walaupon tak dpt nak kua ngan sumer org, dpt kua ngan momay sorang pon jadik lah, buat pengubat duka lara aku nih. kat time square kitorang pegi kat theme park tuh laa.. tak ingat lak aku ape nama nyer. walaupon pening-pening lalat aku dibuat nye, still kitorang naik sumer bende kat situh. bes..bes.. dah lama dah aku tak bergumbira cam tuh.. ntah bila lagi dpt bergumbira lagi. Maklumlah.. aku nih bak kate leli malawan arus. org keje aku cuti, org cuti aku keje.. org raya seminggu, aku raya 2 hari jerk... naik depress aku dibuatnye. kenduri kawen norli tuh pon aku tak kompem dpt pegi ke tidak.. tgk lah kedaan camner nanti... anyway.. buat bebeh leli.. semoga panjang umo, murah rezeki, cepat dpt dpt jodoh..kuikuikui..

allahummasolli'ala muhammad.. yaa rasul..