...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Monday, December 19, 2005

...never say goodbye

hmm..ini mungkin post yang terakhir saya kat sini. ;) .
selepas hampir setahun, saya rasakan saya patut berhenti membuat posting kat sini. di blog yang dibuat khas untuk sahabat-sahabat kronikiter berkongsi idea dan pendapat yang mana saya rasakan kebanyakan post saya adalah tidak mencapai objektif ini. posting2 saya, saya rasakan lebih bersifat peribadi yang tak sepatutnya di post kat sini. takde 'value added' pun orang putih kata.
buat masa ini saya telah pun menarik balik kebanyakan post2 yang saya rasakan 'personal'. dan dari masa ke semasa saya akan membuat clean up untuk memastikan semua post2 yang tak sesuai tidak berada di sini lagi. kepada semua sahabat-sahabat yang sudi membaca apa yang saya dah tulis kat sini terima kasih banyak2 saya ucapkan.
diharap terus menghidupkan blog ini dengan something yang lebih berguna.selamat maju jaya!
sekian, sampai jumpa lagi!
wassalam.
-farahsu- Dec, 19 2005 9.19a.m.