...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Wednesday, July 13, 2005

Dialog antara 2 jiwa

Bacelah dialog di antara 2 kawan ketika sedang menjamu halwa telinga mendengar seminar di salah sebuah bangunan yang tertinggi di kl……..

Mawar : Aduh! Bosannya….apalah yang dia merepek tu….

Melur : Aku pun tak tau…hehehe…patutnya jemput aku je…bakal future C*O :D….ekekeke

Mawar : Tu ler…baik dia anto kita jer g sydney…aku pun leh wat presentation cam gini….hahahah

Melur : Wahahaha….betul sangat tuh…takat nak terang jenama hp 8810 ngan 4400 tu kita pon boleh…nasib baik dah abih merepek…

Mawar : tu le…aku bkn takat 8810 atau 4400 lebih dari tu…nak apa??? 3310? 3210? 3540? 6610? 9900? 11000……..hahaha. Eh awak, mesti org ingat kita ni rajin sungguh tulis nota…..hehehe

Melur : Hahahaha…..aku pun rasa org tengok kita mmg kagum la….tapikan awak, aku takut je ada org perasan pas tu soh kita baca nota ni ….uwaaaaa parah tu…glamor la kita…..dah la aku tulih aku bakal future C*O…:D

Mawar : Apa susah, baca jelag, future C*O kena lah berani…..hahaha…sure En A***r kagum giler ngan ko…..konpem dia p jmp C*O mintak ko stay ngan dia…insaflah Pn Fa***ah…hahahah

Melur : Waaaaa…glamornya aku……ni yang aku nak sgt p beranikan diri pegi ngaku ni…mana tau jadi reality..tapi jgn risau aku tak kan lupkan “kronikiter”…kronism tetap aku amalkan…..:D tunggu je la lap top sebesor tapak tangan hadiah dari aku…:D
p/s ko nak minta sesiap ke tanda tangan aku…aku leh tt…..maklumlah pas ni aku glamor…ekekeke

Mawar : First sekali ko kenale tt kt En A***r dulu, takpun Pn Fa***ah, lepas ni ko takyah ler riso² tada pc, lebih dr pk ko dpt, silap² leh dpt server terus…hehehe…download ler lagu byk2….ekekekek

Melur : Bukan aje server….segala datuk, nenek server aku beli….hahaha….gila blagak….ni yg org kata yang kaya bertambah kaya…..ekekeke….aku dah tahap bosan ni….orang ni pon cita pasal model hp gak….uwaaaaaa

Mawar : Sambung muka br lak, yang sebelah dah penuh….itulah asyik2 merapu jer….sharing apa pun aku tak paham….ckplah pasal MAWI ker takpun pasa mentor ker…br semangat nak nyampuk…..

Melur : Kalau pasal mawi+mentor takyah nyampuk…ntah2 kita yang jadi speaker….hahaha…..kalau org kat depan tuh…siap leh beri briefing 24hours tu pun tak tentu habis…kene sambung esok….

Rasa-rasa koranglah kan…sapa si melur…dan sapa si mawar…eheheheheh….