...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Tuesday, January 03, 2006

Bersamamu....

Salam tahun baru buat semua kroni....

Tahun baru 2006 dirasmikan oleh salah sorang rakan kroni kita yang melangsungkan pertunangan beliau pada 1 Jan 2006 berlokasi di rumahnya @ Taiping. Tidak ramai yang dapat mengikutinya kerana majlisnya pun namanya 'pertunangan' kan dan jatuh pula di hari public holiday ramai blk kg.. walaupun agak grand ler jugak dgn 2 khemah di hadapan rumah.. huhuhu... temanya pink.. yang best nya org2 yg pegi tuh tak bawak camera... sib baik la enpon memasing canggih2 belaka.. dapat la tangkap gambo dlm enpon masing2.. tapi tuh la.. kalu dapat dan reti nak upload.. org2 yg berkenaan tuh akan upload la kot.. huhuhu..

Lantaran mejlis yg telah di adakan.. maka tuan empunya diri yg telah diikat itu merupakan ahli kroni kedua yg bakal mengorak satu lagi langkah besar dlm hidup mereka.. yeah.. bagaimana dengan yang lain2? rasa2nya ramai juga yg bakal menjejaki mereka dlm thn ini (mungkinkah???), lantaran umoq masing2 bakal mencecah suku dekad pada tahun ini.. hurm... (sedaq2 la diri oii...) tapi apa2 pun.. jodoh dan pertemuan itu di tangan Tuhan... jika ada jodoh, tak kira cepat atau lambat, bersama juga akhirnya kan???

Untuk aku, tahun ini masih samar buat aku... belum sempat lagi nak buat plan apa2.. tunggu je lah ek... bulan ni ke.. bulan 4 ke.. bulan 8 ke.. bulan 12 ke.... tahun depan ke.. tunggu je ler..

------------------------------------
Bersamamu (Siti Sarah)

Jangan diucap selamat tinggal...
Pada diriku yang menantikanmu...
Telah kau tunai seribu janji...
Satu kau mungkiri hidup bersamaku...

Tidakkah kau kasihan kepadaku...
Yang mengharapkan cintamu...
Mengalir airmataku...
Merintih dalam pilu bila kau berlalu...

Serikan semula mahligai hati yang lara...
Bertahun lama ku tunggu... bertaut cinta yang satu (lalu)...
Berikan ku cinta... sembuhkanlah luka lama...
Selagi kasih membara... daku setia selamanya...

Jangan diucapkan perpisahan...
Sayup suaramu menghilangkan rindu...
Pasrahku di dalam kerinduan...
Kasihku padamu subur di hatiku...

---