...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Sunday, September 30, 2007

"kelip-kelip disangka api,kalau api mana puntungnya, hilang ghaib disangka mati, kalau mati mana kuburnya...

aduss saya ada banyak nak cerita sebenarnya. tapi macam malas nak taip.kalaula ada org nak tolong taipkan and saya cakap jek kan bagus.hehehe. takpe layan dulula lagu ni.bes plak lagu ni dengo banyak kali.tau lagu ni pun sebab skrg nih dok tgh layan cerita "Kerana Cintaku Saerah" kat TV3 every Wed & Thurs. So boss, Wed & Thurs tak bleh keje lebih pukul 10 paling lwt. sebab 10.30 my show dh start.hehehe.ok..dengola lagu ni.nanti rajin saya tulis apa saya nak citer. and also upload gambar.gambar tggl kat ofis plak.anyway sudah mengantuk...layan jekla (cam kata fara fauzana)..hehehe..

Imran Ajmain - Seribu Tahun
Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi
Tapi benarkah hidup aku akan selama ini
Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan

Sedia setia
Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi
Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan

Ku masih setia
Adakah engkau tahu… ini cinta
Adakah engkau pasti… ini untuk selama-lamanya

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi
Tapi benarkah hidup aku akan selama ini… yeah…
Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan

Sedia setia
Jangan putus harapan… sedia setia…