...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Tuesday, January 18, 2005

....cerita hujung minggu saya

lama tk tulis...heh...banyak keje la plak lately ni..weekend last wk bes gile...
sabtu, tn rumah dtg cat umah..borak2 ngan die..peramah btol tn umah aku...nih baru 1st time jumpa die..sblom nih ada banyak kali die dtg, tapi tuhla..sibuk sgt dedulu...die pun cam tetahu jek..masuk terus tanya how's ur work? finished? hehehe...tn umah cakap omputih tu...maklumle dok kat UK..skali skala jek balik mesia..lidah tuh mestilah mat salleh jek...aku pun belasah jekla speaking gak..mane yg tatau aku cakap melayu..hehe...betul ke tk betol pedulik apa kan...belajar2...hehehe...yg ampeh nye die dok cat2 umah, aku pi tido..patutnye aku pi tolong...hehe..yek aaa...ade sbb aku tido...ade org ('deqno') tuh katenye nk pi lunch..dok tunggu dia lama sgt mandi ngan semayang...tuh yg tertido...siap mimpi2 dah pi makan...akhirnya kol 530 ptg aku berjaya gak makan tghari bersama tn umah aku yg memang sgt ramah dan tamah..sempat skali tuh tanya pasal procedure kalau nk keje kat UK sumer tuh...dengar die cite cam terasa nk pindah sane plak...hehe...nak tinggalkan mesia...dah banyak sgt hati luka kat sini...huhuhu...(jiwang!, ampeh)...lagi tuh sempat gak tolong carikkan notebook utk tn umah aku tuh...die nk beli notebook, tp tatau yg mane..so, dgn sket pengetahuan yg ada aku pun men'suggest'kan beberapa jenis notebook yg aku tau la kan...heheheh...pastu, tn umah aku pun balik la kan...kitaorg siap2 nk pi mydin selepas aku berjaya membuat decision yg sungguh besar...skali kan sampai mydin, laaa..dh tutup...masa tuh baru dalam 815 tau...pelik gak...last2 pi kotaraya masuk hot market...tuhpun deorg dhnk tutup...pas beli2 sume tuh balik umah...singgah jap makan lagi w/pun tkle lapa sangat...beserla kan...bile lapa tuh susahnye nk dpt makan...bile tk tuh, makan saje...pastuh balik umah, rilek2 tgk tv sumer pastu tido aaa..
hari AHAD...pagi2 bgn ada usrah kt umah..(haa, ape kata momay ke leli ke masukkan apa yg cakap waktu usrah kat blog..) bolehla share kan...pas usrah, lepak jap..pastuh pas zuhur pi sunway...sampai la malam 'merewang' kat sunway pyramid baru balik antar nad...dan adala sesuatu berlaku kt sunway...takmo citer...kesalah pahaman yg lama tuh...hehehehhehehe....pastuh balik umah tgk juara lagu..leli plak pi masak spageti...yeahhaaaa...spider menang...huhuhu...sumer pakat jatuh cinta ngan tam...hahahaha...then, tidola saya dan korang2...UTK hari isnin yg mondom... :)) ...MANIC MONDAY!!

dah...bile weekdays takde idea nk tulis...tertekan-tekan..hehehe...

chalos...

"kau dpt aku, tapi aku tak dapat kau....
perasaan ini, pergilah jauh dari diri saya"