...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Friday, January 14, 2005

Kisah Klasik..

Mimpi Yang Tak Sudah

Apa makna impian
Datang dan pergi
Membawa hati
Menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi
Kau kah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan
Dalam kenangan
Yang bernama pengalaman

( korus )

Siapakah di antara kita
Dengan rela menjadi pendusta
Siapakah dulu membina harapan
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan
Kau lahirkan perasaan
Bagai taufan tiba-tiba datang
Dan menghilang
Kau bayang-bayang
Masa nan silam
Ada ketika terbawa-bawa
Oleh resah mimpi yang tak sudah

ari ni aku datang keje jek aku rase cam nak post something kat sinih.. dlm tren tadi aku tingat plak kat lagu nih... theme cite masih ada cinta yg tgh tayang kat TV3 tuh..

minggu lepas satu member aku kasik lagu ni kat aku.. dia kate dengar la lagu ni theme cite kat tv.. so aku pon dengar lah..

tapi bile aku dah dengar byk2 kali aku rase cam ade kaitan plak lagu nih ngan satu kisah antara aku ngan dia.. walaupon cite tu dah lama berlalu...

mungkin korang sume cam tau atau pon mungkin korang tatau.. tak kesah la tuh... anggap jek korang tak kenal sape org itu..

..to be continued..