...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Friday, January 28, 2005

Kisah Klasik Part Two

smalam aku borak thru ym ngan satu teman nih.. catch up ttg masing2 maklum lah dah lama bercuti kan.. raya pon dah lepas.. lama tak dengar kabar..

pastu aku bukak la cite kat teman nih yg ari tu aku ade mimpi something. then aku cakap la yg dalam mimpi tu dia nak ngorat aku.. aku sendiri pon tak sure dalam mimpi tu dia dapat ke tidak ngorat aku.. respon dari teman nih agak mengejutkan lah jugak.. dia cakap ".. ko ni suka mainkan perasaan aku lah.." Hmmmm.. aku tanye balik ngan dia biler masa plak aku main kan perasaan ko dan naper plak ko leh kate camtuh.. terus dia tukar topik.. aku tak leh la nak komen ape ape pasal tuh sebab aku pon tak face to face ngan dia masa tuh....

kitorang sambung lagi borak.. aku layan jek dia merepek tanye pasal mak bapak aku ape kabar dan sebagai nyeh lah then suddenly dia cakap kat aku.. kalau aku single nanti bgtau lah kat dia.. huh! tekejut aku dengar statement camtuh.. betol ker mamat nih cakap camnih? cam tak cayer ajek.. pastu aku cakap kat dia takut nanti time aku single dia plak dah tak available then cemana? dia cakap aah ek cemana plak tuh.. pastu dia cakap kalau camtuh maknenye kite mmg tadek jodoh la kan... nak sedapkan ati dia aku pon cakap la maybe by that time dia pon dah ade awek or ape ape lah yg sewaktu dengannyeh..

hehehehee... aku reserve komen aku pasal cite kat atas.. yg aku boleh kate .. kalau jodoh tak ke mana...

ok la kengkawan.. aku nih sebenar nyeh kat Menara Celcom. ade meeting hari nih.. 3 meeting in a day.. last meeting start kol 5. imagine jek lah kol baper gak nyeh aku balik kan.. nak buat cemana.. kuli.. ikot jek la ape kate bos..

challos.