...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Thursday, February 17, 2005

Kekalutan..

Ntah laaa.. aku pon tak tau nak kater aper. Abih sumer org kat tempat keje aku tuh nak benti keje. Boss aku tu pon satu, dah tau org nak benti, cepatlaa carik org ganti. Nih dok ilek2 gak wat keje lain.. please laa.. bukanyer dier tak kasik notice, aku rasa dari january ari tuh dier dah kater nak benti, pastuh buat bodoh jer. Dah org tuh bebtol nak benti, dier kater plak org tuh nak benti tetiba. Tak paham betol aku org2 camnih. Tak pernah nak pikir masalah org lain. Org lain pon nak pikir pasal masa depan, tak koser laa nak keje lelame kat tempat camtuh. Bengang gak aku nih. Kalau ikutkan ati aku nih.. nak jer aku lari. Baru padan ler ngan muka diorang tuh. Tapi aku masih ader hati dan perasaan. Tak tau laa sampai biler aku boleh bertahan. Ya Allah, bagilaa aku kekuatan, lancarkanlah perjalanan hidup aku nih.. hanya Kau laa yg tau aper yg terbaik untuk aku. Tunjukkan lah aku pilihan yg betol dlm hidup nih. Tabahkan lah hati aku jika dugaan menimpa...