...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Friday, January 28, 2005

Aku seorang perempuan...

huhuh.. agak lama jugak tak meng'update' kat dalam blog nih... maklumlah.. cuti raya ari tuh 'agak' panjang la jugak.. pastu balik cuti keje pon nimbun2... biasak lah kan...

tadi aku ngan ina gi lawat k ct kat pantai medical.. dia dah bley kuar ari nih.. utk yg tak tahu lagi k ct masuk spital ari rabu ari tu... takde ape2 sgt.. infection biasa jek... so ptg ni dia bley balik umah.. maybe pehtu balik umah dia kot kat labu.. doktor bagi cuti.. seminggu lebey kot... so far ok la sumer nyeh... sori to farah sbb tak dapek nak bawa.. hhuhuhu

ari ni aku nak gi umah makcik aku.. terlupa lak aku atok aku kat ipoh tu ader kat kl nih ha.. kang bising lak dia aku tak pi melawat dier.. huhuh... tp mungkin aku akan bawak deqno (insurans) sbb kalu bley takmo tido la umah makcik aku tuh.. baju menimbun tak berbasuh.. huhuhu...


fuhh.. ari yg sibuk.. minggu yg sibuk... diri yg sibuk.... :(
-------------------------------------------------

nak luahkan perasaan?? bley tak nak luahkan kat sini???

hurm... berat la gak nak cakap.. kat maner nak start ek.. adei.. susah nya.. bersimpang siur.. malas la nak pk.. :((

nanti aah bebila ade ide aku tulih balik... ;)

-------------------------------------------------
Haslinda - Sofa Sutera

Di sofa sutera sendiri... bertemankan secawan kopi...
Sememangnya ku teringin... menyepi dari segala prasangka...
Dan payahan dilema... padangnya terlalu sunyi...
Sesekali burung bernyanyi... ku terus ke jendela...
Disitu kau berdiri... berwajah penuh simpati...
Dihukum tanpa saksi...

Sedangkan baru semalam engkau sisihkan aku dari hidupmu...
Seringkali aku dikasari... sering juga aku memaafi...
Sedangkan baru semalam aku... berkata benci seumur hidup...
Namun masih tidak sampai hati... kusedar bukan hanya salahmu...
Tak teruji lagi kesabaran... saling berkeras tak memahami...
Sekecil manapun kesalahan... pastinya diperbesarkan...

Lama sudah kau menunggu... hingga menitis embun pagi...
Dengan langkah menuh lesu... kau pun berlalu pergi...
Ku masih di sofa ini... terlena tak bermimpi...

Sources