...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Wednesday, February 09, 2005

sin nyen kuai ler

sabaik saja aku menjejak kan kakii kaki kat pekan parit raja nih, adik aku terus ajak gih cc.. ahhahah, aku dgn hati terbuka mengiyakannya.. (saper taknak weh). seharian aku berjalan ari nih sblm pulang. carik spot yg tader org kat kl. rasa cam nal pengsan dah tadi time nak gih tiket balik johor. tak dapat nak digambarkan dgn kate2. mmg teruk. dgn mamat2 indon penuh melepak kat kawasan pudu tuh... ikutkan hati mmg tak sanggup menempuh kawasan 'hitam' tuh. akhirnya aku membuat keputusan untuk melarikan diri ker muzium negara, tempat yg aku rasa takder org nak pegi. tempat ilmiah laa katakan. sampau kat saner, rasa hampa seketika sbb muzium tuh tader letrik. aduuuhh... tapi nasib baik sekejap. Rasa nye sejak kali terakhir aku dtg muzium nih, agak banyak jugak perubahan nyer, cume nyer... banyak galeri yg under construction. waktu nih ader pameran pasal cina peranakan aka baba nyonya. hmmm... agak bernasibb baik jugak laa sbb dapat tgk org tgh broadcat wanita hari ini LIVE dari muzium tuh... dapat laa tgk ezah aziz fauzi tadi.... lama jugak meraound muzium tuh.. na dkat 3jam jugak laaa.

nak balik aaa, lama dah nih. Thanks to ........... sbb sudi teman jenjalan tadi : D.. really appreciate it. lain kali kiter buat lawatan kat tempat lain pulak yer.. taman rama2 ker, taman burung ker... time square ker ahahhaha. okiess.. adios chalosss.. wassalam