...thoughts of 'Kami'

++ The Chronicles ++

Saturday, January 29, 2005

Lelabah dan sarangnya....

hehehehe.. ari nih ader org tu banjer aku eskrem... eskrem mahai lagi tuh... huhuhu... aper ek nama dier.. la creimeria kot kalu tak silap... huhuhuh... tenkiu so muchhh... muahhsss muahhhsss muahhhsss utk yannnnggggg... aceli aku pon dah lupa sebeno nyeh pasai dia janji nak banjer aku eskrem tuh... huuhuh... tapi apa2 pon aku mmg terharu abih ler.. .yannnggg mmg slalu wat aku terharu.... huhuhuhu... saaaayaaannnggg kat yanggggggg!!!!!!!

ari nih sabtu yg agak releks.. wat keje sumer pon agak relek.. bgn pagi tadi pon tak awal, tak lambat.. kol 9 lebey ahhh... dlm dekat kol 12 kuar gi sunway ngan farah, deqno ngan ina... gi jalan2.. beli kasut, beli brg umah, mkn2.. pehtu balik.. singgah a&w 'drive-in' kat depan amcorp mall tuh dak2 nih tingin lak minum float.. siap sesat2 lagi tuh... balik & baru la sampai umah.. basuh2 baju sumer.. mlm.. relek2 depan laptop nih ha... hurm... esok pon kena kuar2 lagi.. hurm.. ponat jugak la den weekend nih ha.. huhuhuuh.....

okeh.. maybe esok tak leh nak post.. kalu sempat isnin la sambung lagi... selasa cuti hari wilayah... yahooo!!!!
---------------------------------------------------

ReLaKu PuJuK....

dikejar bayang-bayang resah... bila hatimu masih tak berubah...
enggan dipunya dan dipenjara... belaian cintaku ini...
aku bukan lelaki yang tewas... bisa menyambar walau ku ditolak...
biar diuji kanan dan kiri... kaukan tetap kumiliki...

tiada lafaz yang lebih agung... kalimah cintamu...
yang kutunggu-tunggu... biar jasadku yang menanggung...
permainan darimu... relaku pujuk...

janganlah kau salahkan aku... terus memburu menawan cintamu...
aku percaya sedikit masa... kau kecundang akhirnya...
usahlah kau bersedih... dihadapanmu aku hadir...
memadam resah dan curiga... dari hatimu... oh... oh...
apakah kali ini... bisa kau tolak dan berlari...
setelah aku menanamkan azimatku…